سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 87/7/13 | 12:0 صبح | نویسنده : بانو

خوب با وجود تمامی مطالبی که من توی وبلاگم مینویسم میخوام به نتیجه ای  برسم و می خوام از شما خانمها ی عزیز بپرسم مگر غیر از اینه که اگه حتی یک روز زن در خانه نباشه تمام نظم خانه به هم میریزد . این مردهایی که حتی توانایی اداره امور شخصی خودشان را به تنهایی ندارند ، همینهایی که در دامن همین مادر پرورش پیدا کردن ،  و اگر زن نبود زندگی نبود ( متعصبانه حرف نمی زنم فقط می خوام به اصل برابری برسم)

آیا قابل قبول است که زن اینقدر ضعیف عمل کند ؟ آیا میتوان پذیرفت که یک عمر بی هیچ دلیلی زن مطیع مرد باشد ؟ البته من نمیگم با جنس مرد بد باشیم نه میخوام بگم خودمون باشیم بدونیم که ما هیچ فرقی با مردا نداریم و حتی با زنان موفقی که بهتون معرفی میکنم می بینیم که چه زنان موفقی در تاریخ جهان و ایران داشتیم و داریم، که  با توجه به این همه محدودیت برای جنس زن همچنان پابه پای مردان پیش رفته اند . چه بسیارند زنانی که با وجود داشتن شوهرها ی بد ، معتاد ، بیکار و ... زندگی خانواده را اداره می کنند .  زنانی که در کارخانه ها کارهای سخت و کارگری می کنند و حتی دستمزدی کمتر از مردان می گیرند. زنانی که کارهای کشاورزی میکنند و هم زمان مسئولیت خانه داری و بچه داری را هم به دوش میکشند. و... 

پس چرا باز هم قبول میکنیم که اینهمه بیعدالتی را بدوش بکشیم؟ چرا در ارث حق زن ومرد برابر نیست؟

چرا حق طلاق با زن نیست؟ و خیلی چراهای دیگر...

امیدوارم شما دوستان عزیز بتوانید از بخش  زنان موفق و زنان نامدار حداکثر استفاده را بکنید .خوشحال میشم که با نظرات و انتقادات و پیشنهاداتتان در هر چه پر محتوی کردن این وبلاگ بکوشید.   


  • قالب وبلاگ | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای