سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 87/6/19 | 12:0 صبح | نویسنده : بانو

از امروز  تصمیم   گرفتم یک فصل جدیدی توی وبلاگم قرار  بدم و  اسمش رو  هم میگذارم

                                                زنان با اقتدار

آیا تردید دارید ؟ آیا فکر مکنید خودتون نمیتونین تصمیم بگیرید و نیاز به کمک دیگران دارید ؟

آیا میخواهید تا ابد این سوال را مطرح کنید که : ( آیا کار درستی انجام میدهم ؟)

اگر ما به قضاوت شخصی خودمون اعتماد داشته باشیم اون موقع هست که دارای نیروهای درونی خواهیم بود . و فقط در این حالته که میتونیم با قاطعیت عمل کنیم و از حق خودمون دفاع کنیم.

پس توصیه این بخش اینه که  :  جرأت امتحان کردن داشته باشید ! در هفته  گذشته چه تصمیمی راخودتان به تنهایی خودتان گرفته اید ؟

قطعاً شما میتوانید با کسی مشورت کنید اما حرف آخر را باید خودتان بزنید.زمانی که نظر فرد دیگری را جویا میشوید ، به مضمون سئوال خود توجه کنید .

آیا می پرسید: ( باید چه کار کنم ؟)

یا اینکه : ( به نظر تو، چه مسائلی موافق و مخالف با عقیده من وجود دارد؟)

در مورد  سئوال اول  شما بار مسئولیت را به دوش دیگران گذاشته اید .  فقط  پرسش به شیوِ‏ه دوم است که اجازه میدهد تا نظر قطعی را خود شما بدهید.پس نتیجه میگیریم که بزرگترین مانع در راه تبدیل شدن به جنس( قوی) عدم اعتماد به نفس ما زنان است که اجازه میدهیم دیگران برایمان تصمیم بگیرند. به دست آوردن مشاغل پردرآمد ، کشمکش در مورد حق یکسان برای نگهداری فرزندان و داشتن  برنامه زندگی کاملاً شخصی و دیگر حقوق متعلق به زنان ( حق هر انسان آزاد) فقط زمانی تحقق خواهد یافت که ما خود را دوست بداریم .به خود احترام بگذاریم و قدرت خود را به رسمیت بشناسیم. زنان فقط هنگامی میتوانند از تردیدهای بی پایان دست بردارند که از ارزشهای خود آگاه باشند. تنها در آن موقع است که می توانند( با اقتدار پیش بروند.)

امیدوارم که مطالب این فصل به دردتون بخوره و با نظراتتون کمکم کنید تا در هر چه موفق تر شدن این وبلاگ و هر چه بیشتر آگاه کردن همنوعان خود بکوشیم و ایرانی داشته باشیم با زنانی پویا وفعال .




  • قالب وبلاگ | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای