سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/4/22 | 7:0 عصر | نویسنده : بانو

بیاید به ثبت رکورد الهام سعادت رای دهیم

سعادت در کلیپی گفته: افرادی که نمی تواند حتی 20 متر شنا کنند رکورد مرا ثبت نمی کنند اما من در برابر فشار آنها تسلیم نمی شوم.

الهام سعادت بانوی شناگر ایرانی دیروز سوژه اصلی رسانه های خارجی بود.

به گزارش اوج نیوز،این شناگر نزدیک به یکماه قبل  با پوشش اسلامی 20 کیلومتر در دریای خزر شنا کرد تا رکورد جدیدی از خودش به جای بگذارد اما وزارت ورزش اعلام کرد لباس او مورد تائید این مجموعه نیست و به همین دلیل رکورد او را ثبت نکرد.

سایت Inquisitr دیروز در گزارشی نوشته سعادت با این چنین اتفاقاتی غریبه نیست. سال 2010 بود که او به همراه دیگری از شناگران تصمیم گرفتند تا طی سه روز، دور جزیره کیش شنا کنند اما در اتفاقی عجیب، قایقی با این شناگران برخورد کرد تا اکثر آنها به شدت مصدوم شوند.

سعادت به خاطر این مصدومیت مدتها نتوانست به ورزش مورد علاقه اش بپردازد.

او حالا علیرغم مخالفت وزارت ورزش با ثبت رکوردش، طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد و صفحه او در فیس بوک بیشتر از 5 هزار لایک خورده است. سایتهای دیگر هم دیروز درباره شناگر خبرساز ایرانی مطلب نوشته بودند.

سایت ninemsn درباره سعادت نوشته: الهام که شنا کردن در دریا را ترجیح می دهد، گفته وقتی برای ثبت رکوردش پیش نمایندگان وزارت ورزش رفته، آنها در ابتدا سعی کرده اند رکورد او را از 20 کیلومتر به 15 کیلومتر کاهش دهند اما وقتی با اعتراض او مواجه می شوند، با استناد به وضعیت پوشش، کلا رکورد او را قبول نمی کنند.

سعادت در کلیپی  گفته: افرادی که نمی تواند حتی 20 متر شنا کنند رکورد مرا ثبت نمی کنند اما من در برابر فشار آنها تسلیم نمی شوم.




  • قالب وبلاگ | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای